• 10-02-2025, 15:51:05
    #1
    Merhaba, taşındığım için şirketin adres değişikliği yapılması gerekiyor. Adres değişikliği yaparken yeni oturacağım eve değil de sanal ofis kiralayıp adres olarak göstermek istiyorum. Sanal ofis kullanan, önerisi olabilecek var mı merak ettiğim için konuyu açtım.
    Birkaç firma buldum workon veya workinton gibi ama değerlendiriyorum şu an. Varsa sizin de önerilerinizi incelemek isterim.
  • 10-02-2025, 15:54:09
    #2
    kolektif house, Bizworld, eofis gibi bir çok firma mevcut.
    burada aslında fiyat performans durumlarına bakman senin avantajına olur.

    Kimisi sadece yasal adres hizmeti sağlarken, kimi firmalar yasal adres + cowork veya toplantı odaları kullanım hakkı veriyor hemen hemen aynı ödeme tutarlarına.

    Benim çalıştığım firma Bizworld bu arada.

    edit:

    web sitesi: bizworld.com.tr
  • 10-02-2025, 15:57:50
    #3
    webgrr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kolektif house, Bizworld, eofis gibi bir çok firma mevcut.
    burada aslında fiyat performans durumlarına bakman senin avantajına olur.

    Kimisi sadece yasal adres hizmeti sağlarken, kimi firmalar yasal adres + cowork veya toplantı odaları kullanım hakkı veriyor hemen hemen aynı ödeme tutarlarına.

    Benim çalıştığım firma Bizworld bu arada.

    edit:

    web sitesi: bizworld.com.tr
    Yanıtınız için teşekkür ederim. Aslında yalnızca adres ihtiyacım var, ofis kullanımı gibi ihtiyaçlarım hiç olmuyor. Tavsiyelerinizi inceleyeceğim çok teşekkür ederim.
  • 10-02-2025, 15:58:13
    #4
    Ofis+ Firmasını Kullanıyorum Memnunum Lakin İlerleyen Süreçte Adres Değişikliği Sırasında Eğer LTD Veya A.Ş Şirketiniz Varsa Az Uğraştırıyorlar..

    Not : Sadece Adres Kullanıyorum Yasal Adres ( Şirketim 4 Yıldır Faal )
  • 10-02-2025, 15:58:28
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Kollektif House. Ataşehir'den selamlar...
  • 29-08-2025, 21:16:49
    #6
    Merhabalar yaklaşık 3 yıldır Workon'dan Sanal Ofis hizmeti alıyorum. Memnunum ve tam bir fiyat performans firması. Fakat toplantı odalarını ara ara kullanıyorum biraz dolu oluyor diyebilirim.