Merhabalar yaklaşık 3 yıldır Workon'dan Sanal Ofis hizmeti alıyorum. Memnunum ve tam bir fiyat performans firması. Fakat toplantı odalarını ara ara kullanıyorum biraz dolu oluyor diyebilirim.