• 09-02-2025, 16:29:58
    #1
    Selam arkadaşlar sorum şudur. Kocaeli Üniversitesi Reklamcılık bölümü okunur mu ?

    Aslında yazılımcıyım, 42 okullarına gitmeyi düşünüyorum havuz aşamasına kadar ilerledim. Ben bi B planım da olsun istiyorum. Reklamcılığa da hevesim var ama henüz net karar vermiş değilim. Şuanlık A planım 42 okulları B planım Reklamcılık bölümü gibi duruyor. Sizlerin de görüşlerini merak ediyorum.
  • 09-02-2025, 16:30:51
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Reklamcılık okunmaz ama reklamcı olunur
  • 09-02-2025, 16:33:33
    #3
    Benimde son yılım ve küçük bir şehirde olduğum için farklı yerlere gitmek istiyorum. Bende bu sorunun cevabını cok merak ediyorum.
  • 09-02-2025, 16:34:12
    #4
    SEO Expert
    Satış yapmayı gerçek dünyada satış yaparak öğrenirsiniz, üniversitede kitap okuyarak değil
  • 09-02-2025, 16:43:31
    #5
    Kral beynini kullan o üniversitenin hocası reklamcı olabilse orada o dersi verir miydi gençler hakikaten boşa ömür yiyorlar
  • 09-02-2025, 16:52:03
    #6
    R10.NET'in Bence En İyisi
    Okunmaz
  • 09-02-2025, 16:56:18
    #7
    okulların bir şey öğrettiğini görmedim açıkçası.
    ticaret daha fazla şey öğretti bana.
  • 09-02-2025, 16:56:23
    #8
    tamam beyler sağolun ben 42'den devam ediyorum o zaman. 42 okunur mu diye bi konu daha açıcam bide ona bakarsınız