Selam arkadaşlar sorum şudur. Kocaeli Üniversitesi Reklamcılık bölümü okunur mu ?
Aslında yazılımcıyım, 42 okullarına gitmeyi düşünüyorum havuz aşamasına kadar ilerledim. Ben bi B planım da olsun istiyorum. Reklamcılığa da hevesim var ama henüz net karar vermiş değilim. Şuanlık A planım 42 okulları B planım Reklamcılık bölümü gibi duruyor. Sizlerin de görüşlerini merak ediyorum.
Reklamcılık okunur mu ?
7
●192
- 09-02-2025, 16:29:58
- 09-02-2025, 16:43:31Kral beynini kullan o üniversitenin hocası reklamcı olabilse orada o dersi verir miydi gençler hakikaten boşa ömür yiyorlar
- 09-02-2025, 16:56:23tamam beyler sağolun ben 42'den devam ediyorum o zaman. 42 okunur mu diye bi konu daha açıcam bide ona bakarsınız