Selam arkadaşlar sorum şudur. Kocaeli Üniversitesi Reklamcılık bölümü okunur mu ?
Aslında yazılımcıyım, 42 okullarına gitmeyi düşünüyorum havuz aşamasına kadar ilerledim. Ben bi B planım da olsun istiyorum. Reklamcılığa da hevesim var ama henüz net karar vermiş değilim. Şuanlık A planım 42 okulları B planım Reklamcılık bölümü gibi duruyor. Sizlerin de görüşlerini merak ediyorum.