• 08-02-2025, 21:45:07
    #1
    Üyeliği durduruldu
    100.000 liraya alış faturası kesilmiş ürün alıp bir kısmını mağazada bir kısmınıda internette sattığımızı düşünün, alış faturası kesiyoruz, satarkende internet satışları için e-arşiv fatura kullanıyoruz. mağazada/dükkanda sattığımız ürünler için satış faturası kesemeyeceğiz. bu durum maliye tarafında sorun yaratır mı? alış-satış faturalarının uyumsuz olması, xxx ürün alıp xxx ürün sattın, xx eksik diye sorgulamazlar mı? mağazadaki satışların fatura edilmemeside başlıca bir sorun. alış faturası mı kesmeyelim, bu sefer de internet satışlarında sorun olmayacak mı?
  • 08-02-2025, 21:59:16
    #2
    Denetim olursa yastık altı parasını bile soracaklar gibi düşünün. Sanırım o kadar sık boğaz edebiliyorlar muhasebecimden duyduğum kadarıyla. Yani stokların eşitsizliği soru işareti olur diye düşünüyorum. Benim anlamadığım neden mağaza satışlarında fatura kesemiyorsunuz ?
  • 08-02-2025, 22:12:59
    #3
    Üyeliği durduruldu
    tematem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Denetim olursa yastık altı parasını bile soracaklar gibi düşünün. Sanırım o kadar sık boğaz edebiliyorlar muhasebecimden duyduğum kadarıyla. Yani stokların eşitsizliği soru işareti olur diye düşünüyorum. Benim anlamadığım neden mağaza satışlarında fatura kesemiyorsunuz ?
    hocam nasıl keseceğiz, Diyarbakır'da yaşıyorum. şehrin merkezi olmasına rağmen diğer ilçeler gibi gelişmişlik yok. kart sorsam alabileceğim yanıtları çok iyi tahmin edebileceğinizi düşünüyorum
  • 08-02-2025, 22:19:57
    #4
    Al047 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam nasıl keseceğiz, Diyarbakır'da yaşıyorum. şehrin merkezi olmasına rağmen diğer ilçeler gibi gelişmişlik yok. kart sorsam alabileceğim yanıtları çok iyi tahmin edebileceğinizi düşünüyorum
    Gayet iyi anladım şimdi İşini iyi bilen bir muhasebeci bulabilirseniz sizi baya bir dertten kurtarır. Ben sadece konuyu uplamış olayım
  • 08-02-2025, 22:40:03
    #5
    Üyeliği durduruldu
    tematem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gayet iyi anladım şimdi :d işini iyi bilen bir muhasebeci bulabilirseniz sizi baya bir dertten kurtarır. Ben sadece konuyu uplamış olayım
    🙏🙏🙏