Denetim olursa yastık altı parasını bile soracaklar gibi düşünün. Sanırım o kadar sık boğaz edebiliyorlar muhasebecimden duyduğum kadarıyla. Yani stokların eşitsizliği soru işareti olur diye düşünüyorum. Benim anlamadığım neden mağaza satışlarında fatura kesemiyorsunuz ?