https://finansx.net/ sitem elimden geldiğince adsense onayı ve hızlı index için ayarlamalarını yaptım bugün. domaini yeni aldım ama 1-2 hafta sonra 1 yaşını geçiyor. Bence ismi vs. güzel önü acık bir site gibi duruyor
sizce olması gerekenler veya eksiklerim neler fikirlerinize acıgım
Websitemi değerlendirir misiniz?
4
●222
- 08-02-2025, 02:39:17
- 08-02-2025, 03:10:01
- Site baya güzel duruyor.
- Yazılardaki görsel kullanımı hoşuma gitmedi pek göze hitap etmiyor.
- Header kısmındaki logoya tıkladığımızda anasayfaya atabilir bence boş durması garibime gitti

- Site içinde sağ kısımda genelde ingilizce kelimeler var.
- 08-02-2025, 03:54:27Teşekkür ederi mdediklerinizi tek tek değerlendirip halledeceğim hocam haklsınızmdgrdg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
