- Site baya güzel duruyor.
- Yazılardaki görsel kullanımı hoşuma gitmedi pek göze hitap etmiyor.
- Header kısmındaki logoya tıkladığımızda anasayfaya atabilir bence boş durması garibime gitti

- Site içinde sağ kısımda genelde ingilizce kelimeler var.
Genel olarak beğendim ellerinize sağlık