1. Site baya güzel duruyor.
  2. Yazılardaki görsel kullanımı hoşuma gitmedi pek göze hitap etmiyor.
  3. Header kısmındaki logoya tıkladığımızda anasayfaya atabilir bence boş durması garibime gitti
  4. Site içinde sağ kısımda genelde ingilizce kelimeler var.
Genel olarak beğendim ellerinize sağlık