• 05-02-2025, 18:28:36
    #10
    TCU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben buradayım hocam en yakın mağaza 400km var

    hahaha. Kendi sitesinden almaya bakın o zaman. Bu arada gönderdiklerime yönelmenize gerek yok. Siteden montları incelediğinizde çok daha güzel montlar da var. Bütçe meselesi olduğu için ben bu rakamları tercih ettim. Tek dikkat etmeniz gereken şey "su geçirmezlik, soğuğa dayanıklılık" ibarelerinin olması. Decathlon iyi firma olduğu için bu ibareleri yalandan koymuyorlar. Gerçekten su geçirmez yazıyorsa su geçirmiyordur. Kronik bir problemi de varsa geri gönderebiliyorsunuz. Baktınız bulamıyorsanız, haftada 1 kere istanbul'dan zonguldak'a gelen arkadaşım var, ondan rica ederiz
  • 05-02-2025, 18:31:18
    #11
    recowery adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hahaha. Kendi sitesinden almaya bakın o zaman. Bu arada gönderdiklerime yönelmenize gerek yok. Siteden montları incelediğinizde çok daha güzel montlar da var. Bütçe meselesi olduğu için ben bu rakamları tercih ettim. Tek dikkat etmeniz gereken şey "su geçirmezlik, soğuğa dayanıklılık" ibarelerinin olması. Decathlon iyi firma olduğu için bu ibareleri yalandan koymuyorlar. Gerçekten su geçirmez yazıyorsa su geçirmiyordur. Kronik bir problemi de varsa geri gönderebiliyorsunuz. Baktınız bulamıyorsanız, haftada 1 kere istanbul'dan zonguldak'a gelen arkadaşım var, ondan rica ederiz
    bilgi ve vakit ayırdığınız için çok teşekkür ederim sayın hocam.
  • 05-02-2025, 18:40:38
    #12
    TCU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bilgi ve vakit ayırdığınız için çok teşekkür ederim sayın hocam.
    her zaman, amaç "kimse üşümesin" Sipariş verecekseniz POLAR 'ı da sepetinize ekleyin. 470TL renkleri vs var. ben çok memnunum. Bir kaç tane aldım. Şimdiden güle güle kullanın.
  • 05-02-2025, 18:42:35
    #13
    recowery adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    her zaman, amaç "kimse üşümesin" Sipariş verecekseniz POLAR 'ı da sepetinize ekleyin. 470TL renkleri vs var. ben çok memnunum. Bir kaç tane aldım. Şimdiden güle güle kullanın.
    beden yok ben şişmanım galiba 182 boy 130 kilo
  • 05-02-2025, 18:51:12
    #14
    TCU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    beden yok ben şişmanım galiba 182 boy 130 kilo
    Alttakinde var ama tam fermuarlı. Malzeme aynı ama yarı fermuarlar daha çok hoşuma gidiyor. Olsun, bir gün şişman olursun, bir gün zayıf. O senin vereceğin karar. Mutluysan sıkıntı yok. Ara ara stokları kontrol et. Mağazalarda var gözüküyor ama alma şansın yok.

    Önü tam fermuarlı
  • 06-02-2025, 01:03:51
    #15
    Yazık gerçekten. Aynı mont burada 170 euro. Hatta bazı yerlerde daha ucuz. Coğrafya kader gerçekten.

    https://www.idealo.de/preisvergleich..._source=google
  • 06-02-2025, 02:01:17
    #16
    Hocam aynı montun lacivertini 350 ye aldım su geçirmedi.
  • 06-02-2025, 02:01:46
    #17
    ismailvolkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam aynı montun lacivertini 350 ye aldım su geçirmedi.
    nasıl nerden hocam