beden yok ben şişmanım galiba

182 boy 130 kilo
Alttakinde var ama tam fermuarlı. Malzeme aynı ama yarı fermuarlar daha çok hoşuma gidiyor. Olsun, bir gün şişman olursun, bir gün zayıf. O senin vereceğin karar. Mutluysan sıkıntı yok. Ara ara stokları kontrol et. Mağazalarda var gözüküyor ama alma şansın yok.
Önü tam fermuarlı