Bunlar gerçek mi acaba?
7
●322
- 05-02-2025, 17:18:28Almalarını doğal karşılıyorum. Geçtiğimiz hafta yeni mühendis elemanım Tusaş'a girdiğini söyledi. 46.000 TL net maaş. Yılda 16 maaş ile aylık 61.333 TL'ye gitti. koşarak uzaklaş buradan dedim ve gitti....
- 05-02-2025, 17:31:062000 dolar 71 bin tl.
Çoğu ülkede asgari ücret bu civarlarda ve o birinci dünya ülkelerinde asgari ücretle çalışan çok az insna var. Böyle düşününce çok da fazla gelmiyor. Bence rakamlar artınca çok gibi geliyor.
Asgari ücret bu ülkede de 22 bin tl
X2 = 44
X3 = 66
X4 = 88
Bence savunma gibi kritik bir iş için az
Ha bu arada motokuryeler 50-60 alıyor ( vasıf istenmiyor) mühendis ne vasıflar isteniyor aynı para. - 05-02-2025, 18:35:073 ayda bir cift maaş ve yılda 1 kereye mahsus (yanilmiyorsam mart ayı idi) ortalama 350 bin lira imza ödemesi (onlar baska bir isim diyorlardı).
Kardesim bile thy de 2 yillik kabin memuru. 82 bin maaşı var ve 3 ayda bir cift aliyor. Her sene ocak ayinda 200 220 bin imza parasi aliyor
