3 ayda bir cift maaş ve yılda 1 kereye mahsus (yanilmiyorsam mart ayı idi) ortalama 350 bin lira imza ödemesi (onlar baska bir isim diyorlardı).
Kardesim bile thy de 2 yillik kabin memuru. 82 bin maaşı var ve 3 ayda bir cift aliyor. Her sene ocak ayinda 200 220 bin imza parasi aliyor