Ücretli olmadığı için saldırı almaya devam ediyorsunuz. Ücretli proxy d-dos korumalı hosting sağlayan firmalar var r10 da onlardan bir tanesini alabilirsiniz.
Bu da 6. aydan sonra devre dışı kalacak CF komple APIya geçecek.
İam under attack modundan ne farkı var? Ayroca ddos saldırısı yapılıyor sanırım arkadaşın sitesine sizin verdiğiniz çözüm ddosu engellemez diye düşünüyorum haksızsam düzeltin