• 31-01-2025, 21:38:19
    #10
    Baykush34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Layer 7 ise DNS'inde 3. bi NS üret, gelen saldırıları nginx ile ona yönleyecek şekilde konfigure et. Cloudflare kullanma.
    cangurel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    l7 aktif edip bot ile savaş değil direk blokla ayarlayın
    Baykush34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ama saldırı direkt IP adresine geliyor ise o sunucu patatestir.
    İyi hoş da bu dediklerinizi anlamadıktan sonra
  • 31-01-2025, 21:38:41
    #11
    Üyeliği durduruldu
    sametemirze adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi hoş da bu dediklerinizi anlamadıktan sonra
    PM'den WP iletir misin ?
  • 31-01-2025, 21:40:15
    #12
    Ücretli olmadığı için saldırı almaya devam ediyorsunuz. Ücretli proxy d-dos korumalı hosting sağlayan firmalar var r10 da onlardan bir tanesini alabilirsiniz.
  • 31-01-2025, 21:40:23
    #13
    Security kısmına girin, DDoS seçeneğine basın,



    settings kısmında ise,



    bu ayarlar ile gelecek çoğu yoğun ddos saldırılarına engel olursunuz.
  • 31-01-2025, 21:40:27
    #14
    sametemirze adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam layer 7 dedi sunucu sahibi. ne yapmam gerekiyor. yardımcı olma durumun var mı. valla sıkıldım yani bu durumdan. bugündür tek siteye erişim yok
    Mobilim ama şu şekilde bir ayar yapıp deploy edin. Etkisini illaki gösterecektir.
  • 31-01-2025, 21:44:09
    #15
    Üyeliği durduruldu
    cf ye geçmeden önce ip adresine erişmiştir falan filan
  • 31-01-2025, 21:45:23
    #16
    cetin61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mobilim ama şu şekilde bir ayar yapıp deploy edin. Etkisini illaki gösterecektir.

    Bu ne işe yarıyor hocam açıklayabilir misin?
  • 31-01-2025, 21:49:04
    #17
    decameron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ne işe yarıyor hocam açıklayabilir misin?
    Cookiesinde "randomcokuzunbirseyyazin" bulunmayan kullanıcıları interaktif doğrulamaya yönlendiriyor.

    Bu da 6. aydan sonra devre dışı kalacak CF komple APIya geçecek.
    Bu şejilde tün kullanıcılar doğrulamaya gider.

    https://www.r10.net/off-topic/406187...tsiz-plan.html bunu yapar iseniz ise tüm kullanıcilar degil de riskli kullanıcılar doğrulamaya gider
  • 31-01-2025, 21:50:39
    #18
    cetin61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cookiesinde "randomcokuzunbirseyyazin" bulunmayan kullanıcıları interaktif doğrulamaya yönlendiriyor.

    Bu da 6. aydan sonra devre dışı kalacak CF komple APIya geçecek.
    İam under attack modundan ne farkı var? Ayroca ddos saldırısı yapılıyor sanırım arkadaşın sitesine sizin verdiğiniz çözüm ddosu engellemez diye düşünüyorum haksızsam düzeltin