• 29-01-2025, 20:22:38
    #1
    Doğalgaz bağlattık bugün kombi için gelindi ve tüm işlerimiz bitti fakat bazı peteklerde ısı yok 3 petek sıcak diğer 3 petekte hiç sıcaklık yok vanalarını açtım petek hava alma işlemini yaptım değişmedi aynı sorunu yaşayan oldumu nasıl çözdünüz?

    Çözüldü: çalışmayan peteklerin 2. vanaları kapalıymış servis geldi açtı ve çalıştılar. 2. vanalar alyen ile açılıyor bunu öncesinde açmamışlar.
  • 29-01-2025, 20:26:47
    #2
    Peteklerinizi bir temizlletirin hocam , büyük ihtimalle o yüzden veya ters bağlantı yaparak işlemi uygulayın bu işi yapanlar var oturduğunuz konumda mutlaka bulursunuz.
  • 29-01-2025, 20:30:15
    #3
    emrebeyazit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peteklerinizi bir temizlletirin hocam , büyük ihtimalle o yüzden veya ters bağlantı yaparak işlemi uygulayın bu işi yapanlar var oturduğunuz konumda mutlaka bulursunuz.
    Petekler ve tüm tesisat yeni ilk defa çalıştı bugün
  • 29-01-2025, 20:35:51
    #4
    İdeal bağlantı bu şekilde olması gerekiyor hocam
  • 29-01-2025, 20:40:52
    #5
    En yakındaki sıcak peteğin çıkış kısmındaki vanayı tamamen kapatın. Çeyrek tur açın.

    2. yakın olan peteğin çıkış vanasını kapatın yarım tur açın.

    3. yakın olan peteğin çıkış vanasını kapatın 0.75 tur açın.

    Bu şekilde deneyip bir 10 dakika bekleyin.
  • 29-01-2025, 20:45:09
    #6
    Mobil sistem mi? Kollektördeki vanalar kapalı muhtemelen onları açın.

  • 29-01-2025, 21:37:22
    #7
    Tesisat bu şekilde kırmızı renkler ısınmıyor yeşillerde sorun yok.
  • 29-01-2025, 22:29:19
    #8
    Havalarını aldınız mı?
  • 29-01-2025, 22:36:11
    #9
    asabiserotonin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Havalarını aldınız mı?
    Evet aldım