Doğalgaz bağlattık bugün kombi için gelindi ve tüm işlerimiz bitti fakat bazı peteklerde ısı yok 3 petek sıcak diğer 3 petekte hiç sıcaklık yok vanalarını açtım petek hava alma işlemini yaptım değişmedi aynı sorunu yaşayan oldumu nasıl çözdünüz?
Çözüldü: çalışmayan peteklerin 2. vanaları kapalıymış servis geldi açtı ve çalıştılar. 2. vanalar alyen ile açılıyor bunu öncesinde açmamışlar.
Isınmayan Petek Sorunu
14
●324
- 29-01-2025, 20:26:47Peteklerinizi bir temizlletirin hocam , büyük ihtimalle o yüzden veya ters bağlantı yaparak işlemi uygulayın bu işi yapanlar var oturduğunuz konumda mutlaka bulursunuz.
- 29-01-2025, 20:30:15Petekler ve tüm tesisat yeni ilk defa çalıştı bugünemrebeyazit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


