Doğalgaz bağlattık bugün kombi için gelindi ve tüm işlerimiz bitti fakat bazı peteklerde ısı yok 3 petek sıcak diğer 3 petekte hiç sıcaklık yok vanalarını açtım petek hava alma işlemini yaptım değişmedi aynı sorunu yaşayan oldumu nasıl çözdünüz?
Çözüldü: çalışmayan peteklerin 2. vanaları kapalıymış servis geldi açtı ve çalıştılar. 2. vanalar alyen ile açılıyor bunu öncesinde açmamışlar.