• 29-01-2025, 16:51:45
    #10
    farukturgut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir yozgatlı olarak orada bulacağın işte bile seni koparırlar. İstanbul'da geçici yatılı iş araştırın 3-5 ay dişinizi sıkın bütün parayı biriktirin. Çoğu yer çırak arar osb'leri gezin güzel bir iş bulduğunuzda kiralık odalardan kiralayın en azından 3-5 ayda kazandığınız size orada yetecektir. Yada 8 saat çalışıp kalan sürede yemeksepeti yaya kurye alıyor kalan vakiti orada değerlendirin. Ekmek aslanın ağzında artık Allah yardımcınız olsun her insanın kendine göre sorunları bunlara takılmayın
    Valla hocam borcum yok sicil kaydım yok kimseyi dolandırmadım 2 ayda 120 kilodan 65 kiloya düştüm anoreksiya nervoza oldum sırf beni adam yerine koymuyorlar diye boşverin hocam en azından ölürsek şerefiyle öldü derler
    • Farukturgut
    Farukturgut bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 29-01-2025, 16:53:59
    #11
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla hocam borcum yok sicil kaydım yok kimseyi dolandırmadım 2 ayda 120 kilodan 65 kiloya düştüm anoreksiya nervoza oldum sırf beni adam yerine koymuyorlar diye boşverin hocam en azından ölürsek şerefiyle öldü derler
    İşsizken yozgatta pazarda el arabacılığı yaptım hocam teyzelere dedelere. Öneririm psikolojinizi sıfırlar. Çarşamba pazarında çok el arabası sürdüm herşey sıfırdan olmuyor hayat gerçekten zor.
  • 29-01-2025, 16:55:44
    #12
    Sizin durumunuzla ilgili değil ama, başlığa istinaden yazıyorum. Ben daha 1 tane kötü kalpli, hırsız, uğursuz vs birisinin kötü duruma düştüğünü görmedim. Elbette yakalanıp ceza alan vs vardır, ancak milletin sırtından geçinen, milletin A'sina koyan vs yıllardır görüyoruz, bir elleri yağda bir elleri balda paşalar gibi 7 sülaleri yaşıyorlar.
  • 29-01-2025, 16:59:41
    #13
    ardaakman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin durumunuzla ilgili değil ama, başlığa istinaden yazıyorum. Ben daha 1 tane kötü kalpli, hırsız, uğursuz vs birisinin kötü duruma düştüğünü görmedim. Elbette yakalanıp ceza alan vs vardır, ancak milletin sırtından geçinen, milletin A'sina koyan vs yıllardır görüyoruz, bir elleri yağda bir elleri balda paşalar gibi 7 sülaleri yaşıyorlar.
    https://youtube.com/shorts/fLuGvdTxw...ncLpUj_lg91gZy
    Ne yakalanıp ceza alması elleri kolları dışarda
    • ardaakman
    ardaakman bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 29-01-2025, 21:45:52
    #14
    Hayatın bize sunduğu zorluklar, bazen anlamakta güçlük çektiğimiz şeyler olabilir. Hz. Mevlana'nın dediği gibi, ---Bizi bilen bilir, bilmeyen kendi gibi bilir.--- Bu söz, insanların bizi anlamasını beklemek yerine, kendi içimizde huzur bulmamız gerektiğini hatırlatır. Belki de bu zorluklar, senin daha güçlü bir insan olman için bir fırsat olabilir. Herkesin hayatında farklı imtihanlar var, ve senin de bu süreçte kendini keşfetmen ve geliştirmen mümkün, asla ümitsizliğe kapılma.