Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla hocam borcum yok sicil kaydım yok kimseyi dolandırmadım 2 ayda 120 kilodan 65 kiloya düştüm anoreksiya nervoza oldum sırf beni adam yerine koymuyorlar diye boşverin hocam en azından ölürsek şerefiyle öldü derler
İşsizken yozgatta pazarda el arabacılığı yaptım hocam teyzelere dedelere. Öneririm psikolojinizi sıfırlar. Çarşamba pazarında çok el arabası sürdüm herşey sıfırdan olmuyor hayat gerçekten zor.