• 28-01-2025, 23:39:16
    #1
    Merhaba, bir keresinde sadece görünümünü merak ettiğim için temayı default yapıp sonra modern e çevirmiştim. O günden beri Çerez silinmiş yeni tarayıcı da ilk defa girdiğim her zaman default tema ile giriyor. Moderne çevirmek zorunda kalıyorum. Sağ üst köşede de modern tema seçili ama ilk defa girdiğim her yerde default olarak açıyor. Başka bir yerde ayar mı var? Nasıl düzeltebilirim.
  • Kabul Edilen Cevap
  • 28-01-2025, 23:41:49
    #2
    Bir de şuradan ayarlamayı deneyin hocam.

    https://www.r10.net/profile.php?do=moderntemaayar
  • 28-01-2025, 23:42:22
    #3
    Kurumsal PLUS
    akilicaslan3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, bir keresinde sadece görünümünü merak ettiğim için temayı default yapıp sonra modern e çevirmiştim. O günden beri Çerez silinmiş yeni tarayıcı da ilk defa girdiğim her zaman default tema ile giriyor. Moderne çevirmek zorunda kalıyorum. Sağ üst köşede de modern tema seçili ama ilk defa girdiğim her yerde default olarak açıyor. Başka bir yerde ayar mı var? Nasıl düzeltebilirim.
    Yönetimden destek alabilirsiniz
  • 28-01-2025, 23:43:46
    #4
    vBulletin 3 nostaljisi yaşamak için default da güzel oluyor.
  • 28-01-2025, 23:47:01
    #5
    Haz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir de şuradan ayarlamayı deneyin hocam.

    https://www.r10.net/profile.php?do=moderntemaayar
    Şimdi yaptım hocam yine aynı değişmedi.
  • 28-01-2025, 23:53:14
    #6
    @BigSEO; Yardımcı olabilir misiniz ?
  • 29-01-2025, 00:38:52
    #7
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    We ❤️ Youtube
    https://www.r10.net/profil/secenekler/

    Buradan alt kısımdan temayı seçebilirsiniz.
  • 29-01-2025, 00:40:30
    #8
    Wixir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/profil/secenekler/

    Buradan alt kısımdan temayı seçebilirsiniz.
    Sorun düzeldi hocam çok teşekkür ederim