r.10 Default tema hk.
7
●238
- 28-01-2025, 23:39:16Merhaba, bir keresinde sadece görünümünü merak ettiğim için temayı default yapıp sonra modern e çevirmiştim. O günden beri Çerez silinmiş yeni tarayıcı da ilk defa girdiğim her zaman default tema ile giriyor. Moderne çevirmek zorunda kalıyorum. Sağ üst köşede de modern tema seçili ama ilk defa girdiğim her yerde default olarak açıyor. Başka bir yerde ayar mı var? Nasıl düzeltebilirim.
- Kabul Edilen Cevap
- 1 Beğeni
-
- 28-01-2025, 23:41:49
- 28-01-2025, 23:42:22Yönetimden destek alabilirsinizakilicaslan3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-01-2025, 23:47:01Şimdi yaptım hocam yine aynı değişmedi.Haz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-01-2025, 00:38:52Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
- 29-01-2025, 00:40:30Sorun düzeldi hocam çok teşekkür ederimWixir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle