Merhaba, bir keresinde sadece görünümünü merak ettiğim için temayı default yapıp sonra modern e çevirmiştim. O günden beri Çerez silinmiş yeni tarayıcı da ilk defa girdiğim her zaman default tema ile giriyor. Moderne çevirmek zorunda kalıyorum. Sağ üst köşede de modern tema seçili ama ilk defa girdiğim her yerde default olarak açıyor. Başka bir yerde ayar mı var? Nasıl düzeltebilirim.
Yönetimden destek alabilirsiniz