• 26-01-2025, 18:58:04
    #10
    Hem bim hemde file satanlar kaynaklarını açıklamakta güçlük çekiyorlardı. Ben ilk aldığım zamanlarda satan kişiler bana bim çalışanlarından aldıklarını söylemişlerdi. Ancak 1 ayın sonunda içinde 65 bin lira olan bimpara hesabım bim tarafından bloke edildi. Gerekli yazışmaları yaptığımda muhtemelen kredi kartı bilgileri ele geçirilen suçsuz günahsız insanların kartlarından yöntemini hala bilmediğim bir şekilde çekilip sisteme yüklenilen paralara itiraz edildiğinde (yükleme işleminde 3d olmasına rağmen) işin ucu gelip sizi buluyor. Bana bim tarafından söylenen tüketici hakem heyetinden fraud bildirimi aldık para transferi yapılan tüm hesapları bloke ettik açıklamasıydı. Nereden bakarsanız bakın pis kokular geliyor burnunuza. Ben bana bakiye sağlayan en büyük tedarikçimi avukata verdim işlem başlattım bununla ilgili…
  • 26-01-2025, 19:00:35
    #11
    Benim görebildiğim 2 tane işini sağlam yapan, dürüst ve hiç bir kimseyi mağdur etmeyen satıcı vardı. Bir süre sonra bir kaç konu görmüştüm File para artık mağazalarda kullanılmayacak, elinizde patladı bakiyeleriniz diye gezinen tipler oluşmuştu. (Ben de o konuya yazmıştım ama o konuyu bulamadım şimdi.)
    File para hâla File marketlerde geçiyor ve her girdiğim şubedeki kasadaki arkadaşlara da özellikle soruyorum. File para yasaklanması, kaldırılması söz konusu mu diye. Hayır bir problem yok ve kullanılmaya devam ediliyor dedi çalışanlar. Ama buradaki tayfa g*tünden bir hikaye uydurup ortalığı karıştırmıştı. Şimdi de komple satışın yasaklandığını öğrenmiş olduk.
  • 27-01-2025, 06:09:05
    #12
    Arkadaşlar dekontlarınızı ve satın aldığınız kişilerle ilgili konuşmalarınızı saklayın arşivleyin mümkünse 2 farklı cloud ve yerel cihaza yedekleyin.
    Bu tür konular 2 3 yıl sonra karşınıza çıkıyor, eğer bahsedildiği gibi kredi kartı dolandırıcılığı ise yüksek ihtimalle dava yeme olasılığınız var.
    Umarım böyle bir şey gerçekleşmez ama tedbir alın şimdiden.
  • 03-03-2025, 16:00:16
    #13
    Bimpara, filepara iyiydi yasal yoldan satanlar ispatlayanlar izinle tekrar bozum yapabilse keşke. Iki tarafda mağdur olmamis olurdu.