Benim görebildiğim 2 tane işini sağlam yapan, dürüst ve hiç bir kimseyi mağdur etmeyen satıcı vardı. Bir süre sonra bir kaç konu görmüştüm File para artık mağazalarda kullanılmayacak, elinizde patladı bakiyeleriniz diye gezinen tipler oluşmuştu. (Ben de o konuya yazmıştım ama o konuyu bulamadım şimdi.)
File para hâla File marketlerde geçiyor ve her girdiğim şubedeki kasadaki arkadaşlara da özellikle soruyorum. File para yasaklanması, kaldırılması söz konusu mu diye. Hayır bir problem yok ve kullanılmaya devam ediliyor dedi çalışanlar. Ama buradaki tayfa g*tünden bir hikaye uydurup ortalığı karıştırmıştı. Şimdi de komple satışın yasaklandığını öğrenmiş olduk.