• 25-01-2025, 16:15:33
    #1
    Bilecik çıkan var mı?




    Celp ve Sevk DönemiŞUBAT 2025
  • 25-01-2025, 16:18:55
    #2
    Acemi eğitimini bilecikte yapan biri olarak (4 yıl felan olacak) eğer vücudunuz soğuğa alışkın değil ise kalın bişiler alın (askeriyeynin verdiği içlik fayda etmez)
    Sakın ha sakın yemekhaneden birşey yemeyin. (Ben 3 gün hariç tüm acemi eğitimim boyunca kantinden yedim) Sebebide yemekhanede ki suları çeşmeden dolduruyorlarmış tüm tabur zehirlendik.

    Anfiniz yatakhaneye uzak değilse sorun yok. Bilmiyorum bedellilere hangi kısmı verecekler. Sonuç olarak acemi eğitimim bittiktten sonra bileciği haritadan sildim öyle söyleyeyim
  • 25-01-2025, 16:21:31
    #3
    The_AkumA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Acemi eğitimini bilecikte yapan biri olarak (4 yıl felan olacak) eğer vücudunuz soğuğa alışkın değil ise kalın bişiler alın (askeriyeynin verdiği içlik fayda etmez)
    Sakın ha sakın yemekhaneden birşey yemeyin. (Ben 3 gün hariç tüm acemi eğitimim boyunca kantinden yedim) Sebebide yemekhanede ki suları çeşmeden dolduruyorlarmış tüm tabur zehirlendik.

    Anfiniz yatakhaneye uzak değilse sorun yok. Bilmiyorum bedellilere hangi kısmı verecekler. Sonuç olarak acemi eğitimim bittiktten sonra bileciği haritadan sildim öyle söyleyeyim
    Hocam yanlış anlamayın benim ailem askeri personel şayet bir zehirlenme olduysa acaip bir olay oradaki komutanları ipini keserler. Şikayet etmediniz mi hiç?

    Gideceğim yer şu şekilde



    KuvvetJANDARMA GENEL KOMUTANLIĞIEğitim BirliğiBİLECİK J.EĞT. ****.LIĞI/MERKEZ/MERKEZ/BİLECİK BİLECİK MERKEZ/BİLECİK
  • 25-01-2025, 16:21:53
    #4
    Maşallah yiğitler, askerlik çok şerefli bir duygu. Allah muvaffak etsin sizi. Vatan size minnettardır
  • 25-01-2025, 16:24:13
    #5
    Zergi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yanlış anlamayın benim ailem askeri personel şayet bir zehirlenme olduysa acaip bir olay oradaki komutanları ipini keserler. Şikayet etmediniz mi hiç?

    Gideceğim yer şu şekilde



    KuvvetJANDARMA GENEL KOMUTANLIĞIEğitim BirliğiBİLECİK J.EĞT. ****.LIĞI/MERKEZ/MERKEZ/BİLECİK BİLECİK MERKEZ/BİLECİK
    Yok hocam bilecikte o dönem çeşme içme sularına bi virüs karışmış bi tek biz değil komple bilecik kırıldı yani öyle düşünün. Belediyeyi mi şikayet edelim

    Tamam benim gittiğim yer. Aşırı büyük yani hatta gereksiz büyük bir eğitim birliği alanı. Şöyle diyeyim eğitim aldığımız anfi ile yatakhane arası 2km idi.

    Atış eğitimlerine giderken önce anfi (2km) sonrasında anfiden 1.5 km daha giderek ulaşıyorduk. Ve malesef bu yolu yürüyerek gidiyorsunuz. Ha spor oluyor diyenler olabilir ama günde 2 kez gidip gelince ve giderken rampa yukarı olduğunuda işin içine katarsanız malesef sıkıntı
  • 25-01-2025, 16:25:54
    #6
    Acemi birliğimi Bilecik te yapmıştım.hastalığın bol olduğu ve birkaç egosu tavan yapmış,evinde karısına söz geçiremeyip askerlerini azarlayan rütbeliler le doluydu.Ayrıca havası acayip soğuktur.kat kat giyinmenizi tavsiye ederim.

    2016 da böyleydi.değiştiyse de bilemem.
  • 25-01-2025, 16:27:55
    #7
    Benim kardeşime de aynı yer çıkmış fakat celp dönemi temmuz 2025 dönünce senden tecrübelerini ve düşüncelerini bekliyor olacağım 😅
  • 25-01-2025, 17:13:22
    #8
    Acemide ustada orda yaptım iğrenç bi yer fakat bedelli olduğunuz için şanslısınız bütün gün cafede bol bol çay için yemek yiyin yemekleri kötü sıraya erken girmeye bak kuyruk çok oluyor