Acemi birliğimi Bilecik te yapmıştım.hastalığın bol olduğu ve birkaç egosu tavan yapmış,evinde karısına söz geçiremeyip askerlerini azarlayan rütbeliler le doluydu.Ayrıca havası acayip soğuktur.kat kat giyinmenizi tavsiye ederim.
2016 da böyleydi.değiştiyse de bilemem.