• 25-01-2025, 02:33:30
    #10
    R10'DA İLK | 81 İL SCRİPT
    ESSA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tecrübe edinip kendi yaptıklarında o açıkları verme yeter en yararlı yolu bu
    O tecrübeler acı bir deneyim oldu o yüzden elimden geldiğince onları yok etmeye çalışıyorum hocam
  • 25-01-2025, 03:37:55
    #11
    Omurcn53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dediğiniz çok mantıklı hocam, teşekkür ederim güzel bilginiz için.


    Herhangi bir ücret beklentim yok hocam, insanlık namına yapmaya çalışıyorum.
    Ama dediğiniz de mantıklı
    Hocam sen misin bir insanlık namını düşünen ? O siteyi kurduran adama açığın var desen ödü kopacaktır. Bir düşünsene o açığı kapatamayan sözde kodcular kimbilir aylık kaç para sömürüyorlar. Boşver alçak gönüllü olmayı sen sahibine açığını göster inan bana seve seve bir ödül amma az amma çok verecektir