Dediğiniz çok mantıklı hocam, teşekkür ederim güzel bilginiz için.
Herhangi bir ücret beklentim yok hocam, insanlık namına yapmaya çalışıyorum.
Ama dediğiniz de mantıklı
Hocam sen misin bir insanlık namını düşünen ? O siteyi kurduran adama açığın var desen ödü kopacaktır. Bir düşünsene o açığı kapatamayan sözde kodcular kimbilir aylık kaç para sömürüyorlar. Boşver alçak gönüllü olmayı sen sahibine açığını göster inan bana seve seve bir ödül amma az amma çok verecektir