Omurcn53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dediğiniz çok mantıklı hocam, teşekkür ederim güzel bilginiz için.


Herhangi bir ücret beklentim yok hocam, insanlık namına yapmaya çalışıyorum.
Ama dediğiniz de mantıklı
Hocam sen misin bir insanlık namını düşünen ? O siteyi kurduran adama açığın var desen ödü kopacaktır. Bir düşünsene o açığı kapatamayan sözde kodcular kimbilir aylık kaç para sömürüyorlar. Boşver alçak gönüllü olmayı sen sahibine açığını göster inan bana seve seve bir ödül amma az amma çok verecektir