• 24-01-2025, 19:07:19
    #10
    Bu şekilde etik olmayan şeyler bizde var bitek. Temuda yakında tükiyede kapanır.
  • 24-01-2025, 19:16:10
    #11
    PropJoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok teşekkürler hocam, aynı ürünü bulmasam da daha iyi kılıflar buldum hemde ücretsiz kargo


    Çok teşekkürler hocam


    Bu pek etik gelmiyor hocam iade etme kısmı.


    Konuyu açtığınızda etkilerseniz sevinirim

    Buyrunuz 50tl ye ürün aldim temudan: https://www.r10.net/sicak-firsatlar/...run-aldim.html