Çok teşekkürler hocam, aynı ürünü bulmasam da daha iyi kılıflar buldum hemde ücretsiz kargo
Çok teşekkürler hocam
Bu pek etik gelmiyor hocam iade etme kısmı.
Konuyu açtığınızda etkilerseniz sevinirim
Buyrunuz 50tl ye ürün aldim temudan:
https://www.r10.net/sicak-firsatlar/...run-aldim.html