PropJoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok teşekkürler hocam, aynı ürünü bulmasam da daha iyi kılıflar buldum hemde ücretsiz kargo


Çok teşekkürler hocam


Bu pek etik gelmiyor hocam iade etme kısmı.


Konuyu açtığınızda etkilerseniz sevinirim

Buyrunuz 50tl ye ürün aldim temudan: https://www.r10.net/sicak-firsatlar/...run-aldim.html