• 23-01-2025, 23:10:11
    #1
    Merhaba arkadaşlar yd telefonlar yılbaşında açılıyor diye biliyorum arkadaşlarımın cihazları açıldı ama bende halen 2 hattada şebeke yok sorun nedir acaba
  • 23-01-2025, 23:11:05
    #2
    Tecno camon pro 20 kullanıyorum. Öyle bir sıkıntı yaşamıyorum. Diğer cihazları bilemem.
  • 23-01-2025, 23:12:13
    #3
    red mi 11SE kullanıyorum benımkı açılmadı arkadaşın redmi 9 onunki açıldı anlam veremedim
  • 23-01-2025, 23:12:46
    #4
    otomatik güncellenıyormu şebeke bir işlem yapmam gerekiyor mu acaba
  • 23-01-2025, 23:13:04
    #5
    Mano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar yd telefonlar yılbaşında açılıyor diye biliyorum arkadaşlarımın cihazları açıldı ama bende halen 2 hattada şebeke yok sorun nedir acaba
    2. hattan sinyal yollamayın hocam 4 ay kullanabilirsiniz ikisinin süreside başlarsa
  • 23-01-2025, 23:13:45
    #6
    ikiside şuan şebeke yok gösteriyor
  • 23-01-2025, 23:22:23
    #7
    ocak ayının 15,16 sı gibi açılmaya başladı
  • 23-01-2025, 23:36:37
    #8
    s24 ultra kullanıyorum hiç bir sıkıntı yaşamadım devam
  • 23-01-2025, 23:38:22
    #9
    Türkiye'deki bütün cihazlar için açıldı, ya cihazınızda ya da operatörünüzde sorun vardır. operatör ayarlarından ağ yenileyin eğer olmazsa btk'yı arayın