Konu
Yd telefonlar açilmadi mi ?
23-01-2025, 23:10:11
#1
Mano
Merhaba arkadaşlar yd telefonlar yılbaşında açılıyor diye biliyorum arkadaşlarımın cihazları açıldı ama bende halen 2 hattada şebeke yok sorun nedir acaba