OVH'da bir sunucu gördüm ve çok ucuz olduğunu düşünüyorum, almadan önce sorularım var ancak sistem tamamen otomasyon olduğundan dolayı sanırım desteğe ulaşmak epey zor. Belki forumdan bilen vardır;
- Bu sunucuya windows server kurabilir miyim? (çok anlamıyorum ama hetzner'da kurduğumda işlemci ismi sanal işlemci gibi birşey olmuştu.) İşlemcinin tam gücünü alabilir miyim?

