OVH windows server lisansı sağlamıyor diye biliyorum hocam kendi lisansınızı bring your own license kullanabilirsiniz. Eğer OVH’den lisans alırsanız, kurulum daha kolay olacaktır. İşlemciye gelecek olursak'da işlemcinin tam gücünü kullanabilirsiniz.