Dolandırıldım şimdi ne yapmalıyım ?
45
●3.048
- 20-01-2025, 23:25:29Merhabalar yaklaşık 2 3 haftadır almak istediğim bir ürünü internetten takip ediyordum. Cuma günü tam iş çıkış saati yola koyulurken ürünü sahibinden sitesinde üzerinden gördüm. Yaklaşık yarı fiyatı kadar düşük bir fiyatti. O an yolda olmanin etkisiyle bosluguma geldi ve düz hesap 10 bin TL gibi bir tutar dolandırıldım. Kendisini savcılığa şikayet ettim. Olay sıcakken başka ne yapmalıyım?
- 20-01-2025, 23:26:22Savciliga bermissin iste baska yspcak bisi yok zaten. Beklenecek
- 20-01-2025, 23:27:24Iban sahibini bularak kendisini şikayet ettiğinizi söyleyebilirsiniz. IBAN Sahipleri genellikle ibanını kiralayanlar oluyor, sonları hapis eninde sonunda.
- 20-01-2025, 23:33:43Aradan 3 4 gün geçti başka biri gibi beni yokladı. TC kimlik ayarlamis, kargoya verdiğine dair makbuz attı, ürünün videosunu attı. Parayı gönderdim birkaç harf yüzünden havuzda kaldı para size döner diye zaman kazandi. Nasıl oldu kendime inanamıyorum ama boşluğuma geldi. IBAN isim soy isim var umarım. Bir şey çıkar. Sonuçta o para bir şekilde çekilecek kayıtlar vs var bulunursa ne olacak peki ?
- 20-01-2025, 23:34:21Bir ürün yada hizmet haddinden fazla ucuz ise şüpheyle bakmak gerekir, bir de güvenli ticaret yerine sanırım tanımadığınız birine şak diye yollamışsınız parayı üst üste hatalar olmuş ve sonuç kaçınılmaz.
Artık savcılık sürecini beklemek gerek 1, 1.5 yıl civarı sürede sonuçlanıyor genelde. Geçmiş olsun. - 20-01-2025, 23:34:42Kendisinin telefonuna ulaştım ama kullanilmiyor maalesef hat kapanmış. Sürekli değiştiriyor sanırım.metinolgun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle