Merhabalar yaklaşık 2 3 haftadır almak istediğim bir ürünü internetten takip ediyordum. Cuma günü tam iş çıkış saati yola koyulurken ürünü sahibinden sitesinde üzerinden gördüm. Yaklaşık yarı fiyatı kadar düşük bir fiyatti. O an yolda olmanin etkisiyle bosluguma geldi ve düz hesap 10 bin TL gibi bir tutar dolandırıldım. Kendisini savcılığa şikayet ettim. Olay sıcakken başka ne yapmalıyım?