• 19-01-2025, 09:28:44
    #1
    Merhaba, itopyadan soğutucu alacağım.
    https://www.itopya.com/strong-m4-12x...ogutucu_u26757

    Soğutucu yanında termal macun gönderiyorlar mı ?

    INTEL Core i5 14400F 2.5GHz 20MB Önbellek 10 Çekirdek 1700 10nm
    GIGABYTE H610M H V2 5600MHz DDR5 Soket 1700 M.2 USB 3.2 HDMI D-Sub mATX Anakart
    GIGABYTE GeForce RTX 4060 Windforce OC 8GB GDDR6 128 Bit DLSS 3
    CORSAIR 16GB Vengeance 5200MHz CL40 DDR5
  • 19-01-2025, 09:43:19
    #2
    işlemcinin ya da anakartın içerisinden tek kullanımlık çıkıyor zaten diye biliyorum.
  • 19-01-2025, 09:46:21
    #3
    The_AkumA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işlemcinin ya da anakartın içerisinden tek kullanımlık çıkıyor zaten diye biliyorum.
    İşlemciyi tray işlemci olarak aldım, kutusu yok. Kasayı hazır olarak aldım ve üzerinde çok kötü bir soğutucu var, detayına bakmadan sipariş ettim. Soğutucuyu araştırınca çok kötü olduğunu valorant tarzı oyunlarda işlemcinin 88 dereceleri gördüğünü öğrendim o fan ile. Stok fandan bile kötü. Onun için ek olarak bu soğutucuyu almayı düşünüyorum çok daha iyi soğutma sağlayacaktır stok fana göre ama termal macun var mı yok mu bilemedim daha önce alan olduysa diye sormak istedim
  • 19-01-2025, 09:51:12
    #4
    Kurumsal PLUS
    Corsair sivi sogutma al hocam bende Itopyadan kasa aldim.
  • 19-01-2025, 09:51:34
    #5
    ItzFraude adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşlemciyi tray işlemci olarak aldım, kutusu yok. Kasayı hazır olarak aldım ve üzerinde çok kötü bir soğutucu var, detayına bakmadan sipariş ettim. Soğutucuyu araştırınca çok kötü olduğunu valorant tarzı oyunlarda işlemcinin 88 dereceleri gördüğünü öğrendim o fan ile. Stok fandan bile kötü. Onun için ek olarak bu soğutucuyu almayı düşünüyorum çok daha iyi soğutma sağlayacaktır stok fana göre ama termal macun var mı yok mu bilemedim daha önce alan olduysa diye sormak istedim
    en son sistemimi itopyadan almıştım. Benimde İşlemcim traydi. Kasa birleşimini itopyaya yaptırdım. Ve teknik olarak tüm kutuları size teslim ediyorlar. Kullanılan ve arta kalan parçaların boş kutuları bile geliyor. Tam hatırlamıyorum eve gidince bakarım ama yüksek ihtimal anakart kutusunun içerisinde kullanılmış 1 macun tüpü vardı (onu bile koymuşlar)
    Ama keşke almadan önce foruma bir sorsaydınız genelde bu soğutucuları pek beğenmiyorum direkt en olmazsa 2 li likit soğutma almanızı tavsite ederdim. Artı olarak i serisi işlemciler yerine amd kullanabilirdiniz. Oyunlarda daha çok performans veriyor

    3060 ti ve 5600x işlemci ile valorantta 300-500 fps alıyorum ve işlemcim sıvı soğutmadan dolayı pek ısınmıyor. Stabil çalışıyor.
  • 19-01-2025, 09:57:52
    #6
    https://www.itopya.com/powerboost-no...ogutucu_u26775

    https://www.itopya.com/strong-m4-12x...ogutucu_u26757

    Bu ikisi arasında kararsız kaldım, siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?

    Kasa: https://www.itopya.com/kuark-vane-v3...41#kategori_78

    Sıvı soğutma uyumlu olur mu bilgim olmadığından soruyorum.