İşsiz lik maaş başvuru hk
7
●416
- 18-01-2025, 23:37:23Hocam işsizlik başvuru yaptım prim 678 var yeni yapmısın arada 3 yıl geçmesi lazım diyor devlet niye vergi alıyor ben niye maaş alamıyorumDijitalFikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-01-2025, 23:40:14Son üç yıl içinde 600 gün priminiz varsa başvuru yapabiliyorsunuz diye biliyorum ama tam detaylara hakim değilim.JokerTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca vergi ayrı işsizlik maaşı ayrı şeyler. Bu konuda sorgulanması gereken yer vergi değil bence. - 18-01-2025, 23:43:03Tamamda hocam işsizlik bizim vergi veriliyor mu veriliyor dogrumu mecburDijitalFikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-01-2025, 23:45:51Ülkede kamu yararına yapılan her şey vergiyle yapılıyor ama vergi var diye her şeyi beklememek lazım. Atıyorum ben hayatımda hiç Mersin'e gitmedim ama Mersin'e yapılan yollar vergilerle yapıldı ama ben o yol için "benim vergimle yapıldı mecbur geçeceğim benim yolum" diyemem ya.JokerTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-01-2025, 23:47:41işten çıkış nedeniniz haklı bir feshe dayanıyorsa, kıdem ve ihbar tazminatı ya da işsizlik maaşı gibi haklardan faydalanabilirsiniz. Vergi ve diğer kesintilerle ilgili itirazınız için SGK'ya yazılı bir dilekçe ile başvurarak durumunuzun yeniden değerlendirilmesini talep edebilirsiniz ayrıca.