• 18-01-2025, 23:33:39
    #1
    az önce başvurdum 678 prim var şöyle diler 678 prim olmuş arada 3 yıl daha geçsin sonraki sorma maaş veririz 3 yıl niye bekleyim iş yeri çıkış verdi devlet vergi şu bu alsın biz istesen yok böyle
  • 18-01-2025, 23:35:33
    #2
    Translate yapar mısın hocam
  • 18-01-2025, 23:37:23
    #3
    DijitalFikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Translate yapar mısın hocam
    Hocam işsizlik başvuru yaptım prim 678 var yeni yapmısın arada 3 yıl geçmesi lazım diyor devlet niye vergi alıyor ben niye maaş alamıyorum
  • 18-01-2025, 23:40:14
    #4
    JokerTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam işsizlik başvuru yaptım prim 678 var yeni yapmısın arada 3 yıl geçmesi lazım diyor devlet niye vergi alıyor ben niye maaş alamıyorum
    Son üç yıl içinde 600 gün priminiz varsa başvuru yapabiliyorsunuz diye biliyorum ama tam detaylara hakim değilim.
    Ayrıca vergi ayrı işsizlik maaşı ayrı şeyler. Bu konuda sorgulanması gereken yer vergi değil bence.
  • 18-01-2025, 23:43:03
    #5
    DijitalFikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son üç yıl içinde 600 gün priminiz varsa başvuru yapabiliyorsunuz diye biliyorum ama tam detaylara hakim değilim.
    Ayrıca vergi ayrı işsizlik maaşı ayrı şeyler. Bu konuda sorgulanması gereken yer vergi değil bence.
    Tamamda hocam işsizlik bizim vergi veriliyor mu veriliyor dogrumu mecbur
  • 18-01-2025, 23:45:51
    #6
    JokerTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamamda hocam işsizlik bizim vergi veriliyor mu veriliyor dogrumu mecbur
    Ülkede kamu yararına yapılan her şey vergiyle yapılıyor ama vergi var diye her şeyi beklememek lazım. Atıyorum ben hayatımda hiç Mersin'e gitmedim ama Mersin'e yapılan yollar vergilerle yapıldı ama ben o yol için "benim vergimle yapıldı mecbur geçeceğim benim yolum" diyemem ya.
  • 18-01-2025, 23:47:41
    #7
    işten çıkış nedeniniz haklı bir feshe dayanıyorsa, kıdem ve ihbar tazminatı ya da işsizlik maaşı gibi haklardan faydalanabilirsiniz. Vergi ve diğer kesintilerle ilgili itirazınız için SGK'ya yazılı bir dilekçe ile başvurarak durumunuzun yeniden değerlendirilmesini talep edebilirsiniz ayrıca.
  • 18-01-2025, 23:55:23
    #8
    Vergi ve senin işsizlik maaşı ne alaka onu anlamadım ?
    • zerkalov
    zerkalov bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.