DijitalFikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Son üç yıl içinde 600 gün priminiz varsa başvuru yapabiliyorsunuz diye biliyorum ama tam detaylara hakim değilim.
Ayrıca vergi ayrı işsizlik maaşı ayrı şeyler. Bu konuda sorgulanması gereken yer vergi değil bence.
Tamamda hocam işsizlik bizim vergi veriliyor mu veriliyor dogrumu mecbur