• 16-01-2025, 20:02:36
    #1
    forumda bir site vardı sosyal medya görevleri veriyordunuz kullanıcılara. hatta r10'a reklam vermişlerdi ücretsiz bakiye falan dağıtıyorlardı yakın zamanda. siteyi bulamadım şimdi adı neydi
  • 16-01-2025, 20:02:54
    #2
    360sosyal @360sosyal;
  • 16-01-2025, 20:03:11
    #3
    Kategori Moderatörü
    360sosyal?
  • 16-01-2025, 20:03:43
    #4
    evet tamamdır