forumda bir site vardı sosyal medya görevleri veriyordunuz kullanıcılara. hatta r10'a reklam vermişlerdi ücretsiz bakiye falan dağıtıyorlardı yakın zamanda. siteyi bulamadım şimdi adı neydi