• 14-01-2025, 09:32:34
    #1
    Arkadaşlar merhaba,

    Aramızda çin veya uzakdoğu'dan ithalat yapan var mıdır?
    Gümrük ve ithalat masraflarını (ürün ve faturaya göre farklı olduğunu biliyorum) hesaplayabileceğim bir sistem var mı?
  • 14-01-2025, 11:15:06
    #2
    ürüne göre sana fiyat verecek ve malı çekecek tek kişi gümrük müşaviri.
  • 14-01-2025, 11:25:29
    #3
    redneksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ürüne göre sana fiyat verecek ve malı çekecek tek kişi gümrük müşaviri.
    Birim maliyeti hesaplamak istiyorum hocam onun için fikir verecek bir şey yok mudur?
  • 15-01-2025, 10:18:36
    #4
    ZekiOzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birim maliyeti hesaplamak istiyorum hocam onun için fikir verecek bir şey yok mudur?
    hocam benim bildiğim müşavir katagoriye göre yüzdelik alıyor.