Arkadaşlar merhaba,
Aramızda çin veya uzakdoğu'dan ithalat yapan var mıdır?
Gümrük ve ithalat masraflarını (ürün ve faturaya göre farklı olduğunu biliyorum) hesaplayabileceğim bir sistem var mı?
İthalat yapan var mı?
3
●148
- 14-01-2025, 11:25:29Birim maliyeti hesaplamak istiyorum hocam onun için fikir verecek bir şey yok mudur?redneksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-01-2025, 10:18:36hocam benim bildiğim müşavir katagoriye göre yüzdelik alıyor.ZekiOzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle