Arkadaşlar merhaba,

Aramızda çin veya uzakdoğu'dan ithalat yapan var mıdır?
Gümrük ve ithalat masraflarını (ürün ve faturaya göre farklı olduğunu biliyorum) hesaplayabileceğim bir sistem var mı?