• 13-01-2025, 17:11:30
    #10
    1 günlük paket 250
    Haftalık paket 1250
    Geçen perşembe gününden cumartesi gününe kadar fiyatları arttırmışlardı iyiydi ama fiyatları tekrardan geri çektiler, bu çok kötü oldu.
    Aracın LPGli değilse çokta mantıklı değil bu işte yakıt önemli. Yeri geldiği zaman yolcuyu alıp gideceği yere bırakman 15-20 dk sürüyor 120₺ alıyorsun. Bu aralar çok çağrı düşmüyor en güzel işi cuma akşamı ve cumartesi full güzel yaparsın.
    Tabi bu işin riski de var. Yakalanırsan 32 bin yazıyor 2025 yılı için bu ücret ne kadar oldu bilmiyorum. Unutmadan köprü yol ücretleri uygulamada yazan paranın içinde oluyor.
  • 13-01-2025, 17:14:26
    #11
    Üyeliği durduruldu
    hibrahim05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çalışmıyorum ama İzmir'de kullandım. Şoför sabah 9'dan akşam 4'e kadar yaptığında 3 bin tl kazandığını 500 tl civarının yakıta gittiğini söylemişti.
    Sabah 9 akşam 4, 500₺ yakıyor dediyse yüzde yüz palavra sıkmıştır.
  • 13-01-2025, 17:17:22
    #12
    BDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sabah 9 akşam 4, 500₺ yakıyor dediyse yüzde yüz palavra sıkmıştır.
    Ortalama 500 dedi hocam. Yalanı onun boynuna artık. Ben bana söylediğini yazdım.
  • 13-01-2025, 19:45:00
    #13
    Martı tağ yaparken sadece yakıt parasını yiyeceğiniz cezayı arabanın 2 ay baglanmasını ve bakım masrafını düşünün devamlı şehir içi giden araba uzun yol giden arabadan daha yorgun olur. Baskı balatadan başlayın degişim ücreti ne kadar yağ bakımı ne kadar diye
  • 13-01-2025, 20:24:58
    #14
    2 Arkadaşım bu ay yakalandı 32 bin ceza ve 2 ay bağladılar arabaları. Martı tag 'da hiç bir destek sağlamıyor. Ceza vb ödemiyor. Baş ağrısından başka birşey değil.
  • 13-01-2025, 23:49:58
    #15
    yakalayan polisler nasıl yakalıyor ki?
  • 14-01-2025, 15:35:17
    #16
    Lusy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yakalayan polisler nasıl yakalıyor ki?
    En basiti uygulama halka açık, polisde martı tag arayan birisi gibi etraftaki arabaları kolayca görebiliyor. Takip etmesi çok kolay. Arkadaşımın birisi yolda çevirmede değil polis 4 km takip etmiş aracın önüne kırıp durdurup cezayı saplamış. Ceza yiyenler genelde trafik polisinden değil sivil polislerden yiyor. Onlar bu işte görevli. . Yanındaki yolcunun hiç bir şekilde korkmaması gerekiyor. Direk korkutuyorlar bu arkadaşın araması var vb diye çapraz sorguya alıyorlar. Yolcuda korkup herşeyi ötüyor. Yolcu 3 bin tl araç sahibi 32 bin tl ve 2 ay araç bağlanması günlük 300 tl den otopark ücreti çekici ücreti..
  • 14-01-2025, 15:43:12
    #17
    Trafik polisi ceza yazıyor ve arabayı bağlıyorsa neden böyle bir oluşum var ki! Bu oluşum nasıl paket satıyor ve faaliyetine devam ediyor gerçekten anlamıyorum.
    Yanlış anlaşılmasın ben karşı değilim ama ortada anormal bir durum yok mu?
  • 14-01-2025, 16:03:39
    #18
    Lusy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yakalayan polisler nasıl yakalıyor ki?
    Bir gün aynı iş yerinde çalıştığım arkadaşımı araca aldım diye taksiciler beni şikayet etmişti Polis de sağ olsun terör operasyonu yapar gibi önüme kırmıştı. Sanki kenara çek dese çekmeyecektik.