hibrahim05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam çalışmıyorum ama İzmir'de kullandım. Şoför sabah 9'dan akşam 4'e kadar yaptığında 3 bin tl kazandığını 500 tl civarının yakıta gittiğini söylemişti.
Sabah 9 akşam 4, 500₺ yakıyor dediyse yüzde yüz palavra sıkmıştır.