• 10-01-2025, 14:44:38
    #1
    merhaba insta hesap kapatabilen var mı?
  • 10-01-2025, 14:48:51
    #2
    unutmuştur onu kalıp olarak kullanmıştır tekrar gidin doktora
  • 10-01-2025, 14:49:04
    #3
    Hocam geçici dolgu olmasın o? içinde plastik bir şey koyuyordu. Kalıcı dolguda o olmayacak çıkartıyorlar.
  • 10-01-2025, 14:50:11
    #4
    bulutaylak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam geçici dolgu olmasın o? içinde plastik bir şey koyuyordu. Kalıcı dolguda o olmayacak çıkartıyorlar.
    geçiciydi düzeltip kalıcı yaptı
  • 10-01-2025, 14:52:18
    #5
    yunusphp34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçiciydi düzeltip kalıcı yaptı
    Tam emin değilim ama dolgu esnasında diş köküne plastik çubuk gibi bir şey koyduklarını görmüştüm. Fakat dolgu sonrasında senin onun varlığını hissetmemen gerek, eğer diline falan geliyorsa ya da gözle görünüyorsa gidip düzelttir bir daha da oraya uğrama
  • 10-01-2025, 14:54:06
    #6
    Disinin disindaysa kaliptir o beton dokerken kullanmistir 😁 Kalici mi gecici mi ?
  • 10-01-2025, 14:55:44
    #7
    bulutaylak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam emin değilim ama dolgu esnasında diş köküne plastik çubuk gibi bir şey koyduklarını görmüştüm. Fakat dolgu sonrasında senin onun varlığını hissetmemen gerek, eğer diline falan geliyorsa ya da gözle görünüyorsa gidip düzelttir bir daha da oraya uğrama
    dişin yanında diş çıkmış gibi duruyor. geçen sefer de diğer dişimde bunun aynısından vardı
  • 10-01-2025, 14:56:35
    #8
    YTDBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Disinin disindaysa kaliptir o beton dokerken kullanmistir 😁 Kalici mi gecici mi ?
    kalıcı
  • 10-01-2025, 14:58:35
    #9
    gayet unutulmuş doktora tekrar gidin işlemin sonunda sormadılarmı size dilinize ağzınıza dişinize çarpan birşey var mı diye