geçiciydi düzeltip kalıcı yaptı
Tam emin değilim ama dolgu esnasında diş köküne plastik çubuk gibi bir şey koyduklarını görmüştüm. Fakat dolgu sonrasında senin onun varlığını hissetmemen gerek, eğer diline falan geliyorsa ya da gözle görünüyorsa gidip düzelttir bir daha da oraya uğrama