• 06-01-2025, 00:07:57
    #1
    ////////////////////////////
  • 06-01-2025, 00:25:09
    #2
    rusya ile iş yapmak ciddi sıkıntı. ben USDT ile ödeme alıyordum zamanında.
  • 06-01-2025, 00:26:08
    #3
    worlex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    rusya ile iş yapmak ciddi sıkıntı. ben USDT ile ödeme alıyordum zamanında.
    sorun kripto değil hocam direkt banka transferi ile almak.
  • 06-01-2025, 10:23:50
    #4
    Hocam Rus poslarının %90'ı tether ile ödeme yapıyor zaten. 2 Adet hiç bir kimlik dahi yollamadan aldığım pos var. Hepsinden ödeme alınıyor, valorsuz günlük çekim yapabiliyorum.