Hocam Rus poslarının %90'ı tether ile ödeme yapıyor zaten. 2 Adet hiç bir kimlik dahi yollamadan aldığım pos var. Hepsinden ödeme alınıyor, valorsuz günlük çekim yapabiliyorum.