• 01-01-2025, 22:07:10
    #1
    S23 Ultra 12gb cihazım var. İnternette daha kötü telefonlar ile çekilmiş cam gibi fotoğraflar görüyorum. kendi çektiğim fotoğraflar sanki 4 5 bin liralık telefon ile çekilmiş gibi hissediyorum. fikir verebilecek olan var mı ?
  • 01-01-2025, 22:09:39
    #2
    Takip
  • 01-01-2025, 22:10:51
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    https://youtu.be/QN4ZEr_zrzE?si=XcEyEeOAiAWlb33i
  • 01-01-2025, 22:15:43
    #4
    Benim düştüğüm bir hata şuydu. Işığı arkaya alıyordum hep. Işık karşıdan geldiği zaman çektiğim fotoğraflar daha kaliteli.
  • 01-01-2025, 22:17:34
    #5
    Al047 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sorunu yalnız kamerada aramamak gerekiyordur belki
    konuyu ve başlığı okuduğunuzu düşünmüyorum
  • 01-01-2025, 22:18:49
    #6
    kanva öğretmen alsam çektiğim resimleri daha güzel gösterebilirmiyim
  • 01-01-2025, 22:22:12
    #7
    Al047 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben en az 3 defa okumadan yorum yapmam, sen öyle diyorsan öyle olsun.
    konu başlığında çekmeyi bilmiyorum dedim zaten. sondada fikir istedim. kamerada sorun olduğunu iddia etmedim.

    öyle olsa teknik servise giderim hocam neden konu açayım