Al047 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben en az 3 defa okumadan yorum yapmam, sen öyle diyorsan öyle olsun.
konu başlığında çekmeyi bilmiyorum dedim zaten. sondada fikir istedim. kamerada sorun olduğunu iddia etmedim.

öyle olsa teknik servise giderim hocam neden konu açayım