Arkadaşlar selamlar
3d yazıcı almak istiyorum.
Giriş seviyesi fiyat performans olarak hangisini önerirsiniz.
Üst düzey baskı almayacağım hobi olarak bir şeyler basmak istiyorum.
Teşekkürler.
Hangi 3d yazıcıyı almalıyım
7
●200
- 01-01-2025, 12:33:58Üyeliği durdurulduTwo trees bluer plus vardı bana nasip olmadı alamadım ama önerdiğim söylenemez. Türkiyede adam akıllı desteği olan creality var onun da şu modeli güzel:
https://market.samm.com/creality-end...kakce&v=1.91.3
arada zaten 1k var - 01-01-2025, 12:37:47bende tam buna bakmıştım.ismaiwz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alacağım verdiğiniz linkteki site güvenilir mi? - 01-01-2025, 12:42:46Üyeliği durdurulduSamm market Türkiyenin resmi raspberry pi satıcısı daha önce alışverişim olmadı ama güvenilir olduğunu söyleyebilirim. Ama daha güvenilir bir seçenek arıyorsanız:ibiiza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.robo90.com/creality-ender-3-v3-se-yazici
Robo90 garanti konusunda çok iyi
Daha önce robo90dan komponent almıştım ve güzeldi.
- 01-01-2025, 13:47:11Bambulab a1 al.
metatechte peşin fiyatına 5 taksit vade farksız var. - 01-01-2025, 15:33:15crealtiy k1 var satılık hobi amaçlı almıştım en fazla 10 defa baskı almışımdır düşünürseniz size satabilirim.
- 21-01-2025, 17:25:14
Daha önce robo90dan komponent almıştım ve güzeldi.