Arkadaşlar selamlar

3d yazıcı almak istiyorum.

Giriş seviyesi fiyat performans olarak hangisini önerirsiniz.

Üst düzey baskı almayacağım hobi olarak bir şeyler basmak istiyorum.

Teşekkürler.